2010-05-31
 01:35:56

Var ett tag sen jag uppdaterade bloggen

Men jag har mina skäll och rimliga är dom oxå. Jag har flyttat ner till halmstad och när man flyttar en massa massa miljoner mil (över drivet jag vet) Bort från en stad man bodde i tidigare...Så har man lite annat att stå i än att bara sitta och skriva på en blogg.

 *passar på att gosa med min Pälskling, innan jag flyttar helt ner till halmstad*

Men nu känns allt lungt och skönt och jag ska äntligen börja mitt nya liv här nere ^^ och det ser jag så mycket fram emot ^^,

Dock ska jag juh stå ut en hel helg med min syster nästa helg så vi får se vem som har ihjäl vem. Hur ser livet annars ut ganska lungt.

Gubben min ligger och sover han är lite trött....

Jag har gått och avfärgat håret så för tillfället så är det en blandning mellan guldblond och pippi oranget.
Men de gör inget. Är faktiskt väldigt svårt att få bort svart hår, för den som inte visste de. Men eftersom jag är ljusblond på riktigt så löser det sig. Blir att använda silver schampoo och oxå att låta håret vara nu i typ en vecka för att sen slänga in slingor i det för att ljusa upp det ytterligare.

Nej dags och sova ^^ God natt
slängt upp lite bilder ;) som ni ser ......

Kram KATTAKOMBEN

Skor jag fick av min älskling i present ^^
dom är från ED HARDY och det står eternal Love på dom och jag älskar dom ^^

 *Världens finaste Pälskling Zero*
 * han kallas oxå Bumbibollen ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: