2010-04-28
 10:20:37

Då va man tillbaka i slöddertälje då!

va man tillbaka i staden, jag ej tycker om så mycket......förutom mina vänner som bor här :S men dom är juh söta ^^.

Måste juh säga att jag saknar min Lindah och hennes lilla sockertop Elias :), världens goaste lilla påg ^^.
Men sen igen så stannar jag nog inte kvar så mycket längre i södertälje. Mer som lockar i Halmstad och fler möjligheter till att få komma igång med det jag vill.

Kan säga att det känns sjukt jobbigt att vara här, va inge kul att säga hejdå till min älskling igår vid tåg stationen.....Men idag klockan 13 ska jag juh få testa på något nytt och spännande så det kan bli mycket lockande faktiskt.

Längtar som fan efter att få åka ner till halmstad igen.
Idag ska jag ha på mig mitt ena ny köpta linne ^^ eller som man säger linnet jag fick av min Älskling, ett par leggings och en kofta, man ska väll se proper ut ^^

Ska snart sätta mig och måla mina naglar, det kan bli fint, det tror jag nog att det blir. Solen skinner iallafall här, och det är juh posetivt, för jag känner mig juh inte alls ett dugg blek, sen Tomi <3 Kom hem från Thailand :S

Mysigt och träffa min ANGEL (min pälskling), vi låg och gosa hela morgonen.....SAKNAT henne som bara den. Hon är juh min lilla kotte.

Fast jag saknar min älskling massor, jätte konstigt att inte bli väckt på morgonen av att han kom hem från jobbet. Åh nu han dessutom ledig i 4 dagar och då är inte jag där :(

Men man har juh faktiskt för pliktelser och åtaganden att göra, ovasett om man vill eller inte.

Känns skönt att det snart kommer va sommar, så att det är varmt ute och man kan njuta utav solen, och inte behöver ha tonvis med kläder på sig.

Lycklig att vi lever på en tidsålder, då det finns både dator och mobiltelefoner.....

Tomi tycker jag är en facebook geeek.....ÅH det kan ni ge er fan på att jag är....Visst är facebook ett farligt fenomen som man blir beroende av :S

Nej om man kanske skulle börja ta och göra sig iordning snart....eftersom jag ska iväg....är lite nervös måste jag faktiskt säga....
Denna möjlighet jag fått är en på miljonen och jag borde skatta mig lycklig som faktiskt fått den!

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer kanske fortsätter ikväll och berättar om min dag ^^
 
Jaha då va jag tillbaka igen.


Dagen har väll varit bra ^^ faktiskt...Saknar min Älskling......MYcket...sitter och pratar med honom i telefon...eller ja gjorde när jag började skriva det där :D

Sitter hemma hos lotta och ska dricka lite vin nu ^^...Billigt Guntrum VIN MOHAHAHHAA ^^
Köpte en flaska rödvin till LOTTABOYAR....hette det tydligen.....Och för alla som älskar rödvin...så va den att rekommendera :D

Sen ska vi väll Träffa Upp LISEN *fisen* Ikväll och sjunga falsk kareoke.....Iallafall jag. ^^
Konstaterat att jag e alltid ute på en Onsdag ^^ och sjunger falsk kareoke. :D

SAKNAR SAKNAR SAKNAR MIN ÄSKLING.
Har fått den finaste mannen i världen och kommer aldrig släppa honom. Denna dag har vart ganska jobbig och mycket rolig på samma gång :D

AJA åker väll ner till halmstad igen till helgen...
NU gnäller LOtta PÅ att jag e asocial...och borde sluta skriva...och sitta och snutta på mitt fina billiga vita vin....
Men hon e juh själv asocial coh pratar i mobilen hela jäkla tiden blir juh helt yr i hela kalas kulan min.

Snyft synd att min Lindah gummsa inte är med eller MIN LOUICE ^^ hade varit så kul det är två av mina fina vänner jag har här uppe.

Så jävla glad att jag har er gummor ^^

Snart ska jag åka till milano och shoppa skor med min syster yster det ser jag jätte mycket fram emot....
Men jag måste faaaaan ta och skaffa mig en digitalkamera snart :S
en som e bättre och inte sten ålders.....MObil kameran suger JUH.

AJA nej kanske ska va social nu vi hörs imorgon ^^



Kramar Från Kattakomben



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: