2010-04-29
 12:06:26

TORSDAG

vaknade nyss upp hemma hos lotta.....mitt huvud värker, då jag hoppade och dansade igår och fick en lätt skallning :'(! AJA det är sånt som händer.


Idag ska jag fixa lite saker.
TYp som att gå till skatteverket och hämta min deklaration jag inte fått ut ännu.
Det känns juh lovande vi får väll se vad den säger. eftersom sista dagen att deklarera är på måndag.

Känns bra att sitta och dricka en kopp kaffe och nu ska jag nog springa ut och ta en Cigg innan jag fortsätter skriva.
ste komma på vad jag vill skriva ^^.

Imorgon är det valborg och det är väll spännande tycker jag :D
Vi ska till Doorslamers :) får se om det är något drag där....
Mmm ner på lilla staden slöddertälje snart och springa förbi skatteverket woho vad roande det låter eller hur :P
Men men man kanske får tillbaka på skatten och det kan juh vara spännande tycker jag att veta eller om man måste betala staten en massa massa pengar :'( tillbaka då är det mindre roligt.

Skönt att vara här en sväng och träffa vännerna...men jag vill hem snart till min älskling igen...så jag tänker åka ner på lördag.

Min falsksång på kareoken igår gick rätt bra iallafall...Och att träffa timmy, det va riktigt kul....måste juh säga att va längesen man såg honom och speciellt så glad, fast han har lite bagage.

Jag känner mig lite off än så länge idag, då jag fått en bula på mitt huvud :( Aldrig kul med bulor :(

Men på lördag ska jag pussas och kramas med min Älskling, bara mysa med honom. Det är det bästa jag vet.
Hahaha Lotta sa imorse att hon aldrig hört någon säga att dom Älskar varandra så mkt under ett samtal ^^
Det e skitsak samma ^^ för älskar man nån så gör man det. Åh jag Älskar min TOMI <3 Han e det bästa som hänt mig och jag e jätte lycklig.

Lisen *fisen* sa att jag bara lyser för att jag är så kär i min TOMI ^^ Ja det syns nog verkligen att jag e lite (MKT) Kär :D

Fan fått värsta suget efter manga böcker helt plötsligt, så e väll dags snart att ta en sväng förbi Sf-bokhandeln och köpa några. Jag och mina jäkla serier.
Dessutom måste jag köpa ett nytt skiss block och nya skiss pennor är juh bra sugen på att börja teckna igen....Helt plötsligt får man tillbaka motivationen ^^

Imorrn kommer bli ett jädrans röj röj och det kommer bli hur kul som helst.
Så länge vissa kan bette sig som vuxna iallafall, jag vet att jag kan ^^

Ska strax ringa upp min Lindah gumma igen ^^ för jag lovade henne det.

Man kan inte tänka sig att jag va fågelrädd för ett årsen....nu kan mozzy flyga över mitt huvud eller sitta på det utan att jag bryr mig minsta lilla.....

Lotta babblar som vanligt i luren ^^ Hon lär säkert prata i telefonen 5 timmar totalt om dagen....Känner ingen som pratar så mycket i telefon som hon gör OJOJ.....

Nej nu ska jag va social. VI ses^^




KRAMAR KATTAKOMBEN



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: