2010-04-27
 00:38:10

Vet inte varför jag skaffade en blogg nu helt plötsligt !!

Kan ha varit att min ena älsklings Gumma, inspererat mig. Har väll haft en del bloggar förut. Men dom har mest runnit ut i sanden...:Så får väll göra en ny nu...som inte får göra det.

Just nu sitter jag nere i Halmstad hemma Hos OSS....som  min älskling säger..Fast imorgon, ska jag åka hem till slöddertälje igen. Då min vännina grejjat en rolig grej för mig :D....
Kan bli mycket spännande det där :D

Min älskling (TOMI) kom hem från thailand i fredags...va lite orolig över det där med askmolnet, och om han skulle få komma hem ^^,!
Men det fick han...ensak är säkert sätter aldrig min fot på bussen ner till halmstad igen....Tänk er 6 timmar utan en cigg.....JoJo jag ska sluta röka....men när man absolut inte kan...NOG fan blir man så jäkla röksugen att det är sjukt åt det.

Vad har jag gjort då, sista tiden...
Tja fredag bara myste jag. Är helt underbart att vara kär och verkligen ha starka känslor för någon....Speciellt när man får tillbaka det. Allt jag ger får jag och vice versa :D

Längesen jag kände så...Vem vet TOMI kanske är den jag är menad att leva med föralltid....Man kan juh hoppas. Då jag vet att denna man kan jag nog stå ut med förresten av mitt liv och älska i nöd och lust.
Just nu sitter jag hund vakt åt OZZY.....TOMI's föräldrars hund....han e så söt...nu ligger han på byrån och sover på min mocka jacka :D ja vad ska man säga hundar är underbara.

Lördagen va vi I köpenhamn :D det va jätte mysigt. VI gick på tivioli och sen gick vi runt i köpenhamns centrum och bara kollade runt lite. Fint juh :D Älskar att man bara kan åka iväg över dagen, någon annanstans! Sen tänkte vi gå ut på kvällen, men vi va så trötta när vi båda kom hem så vi stanna hemma och la oss tidigt istället....

Drygt dock att min Älsklings ex...skriver en massa sms och skit om hennes post....Ja men vafan skaffa en adress ändring och väx upp för i helvete.....VA typ ett årsen ni separera.... Du vet väll inte ens hur länge han bor kvar i den här lägenheten heller eller hur.....hur ska du göra då??

Igår va det söndag då va vi hemma hos svärmor och svärfar.....Gud vad dom lagara god mat :D bättre än pizza o kebab ;)
Men imorgon ska jag laga mat till min älskling och visa att jag oxå kan :D *för det kan jag*

Idag har jag shoppat...jag är världens stor shoppare ^^ Jag lovar ....
Köpte kläder för typ 400 kr.....Jag vet att jag e jätte dyr i drift ^^ hahah....
Köpte 2 linnen, en kofta och leggings, ett hårband, smink pensel, nagellack och nagellacks bortagnings medel WOHO^^.

Sen såg jag ett par ED HARDY Skor ...jag hade dödat för att få.....men 1000 kr nja lite mkt pengar kanske.... åh sen såg jag en ED HARDY väska......:'( Som jag oxå hade dödat för att få....ja nej den kosta juh bara 699 den oxå.....Hmmm fan varför ska dom kläderna man verkligen verkligen vill ha....vara så jäkla förbannat dyra??
Det är en jäkligt bra fråga...Men ED Hardy gör snygga kläder.....Christian Audigier....säger bara MUMMA :D

Men imorrn bär det hem till slödder trasket....
USCH USCH.... nog att jag älskar mina vänner där och dom jag bryr mig om...men jag gillar inte stan....*Punkt*

Nej usch ska kolla på film nu....Älsklingen jobbar juh natt....så får va själv, glad att jag hinner vara med honom en stund innan jag åker imorgon.....och han ändå hunnit sova ut.

God natt sverige ^^

KRAM KATTAKOMBEN

snövit och den mannen som varit i thailand



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: