2010-05-04
 02:30:57

Blandat och ingenting!

Man hittar ibland massa roliga saker på nätet man aldrig riktigt tänkt på^^

Kommer för övrigt fota mera nu, då jag fick min gubbes kamera och fick slita den med hälsan. ^^ Jag älskar verkligen att fotografera. Snart åker jag och min syster iväg till ett mode mekka ^^ Milano....Gud vad jag längtar till det. SKOR MASSA SKOR.

Hittade en skön smyckes sida här på nätet. COCOO.se heter den. Väldigt charmig, och har utan tvekan något för alla!Några utav dom fina och coola sakerna hon har från sin webshop.

Jag beundrar dom något enormt vilket fall som helst.

Satt och läste igenom ett par gamla försök till att Blogga vet inte om jag kan kalla dom bra, Gav väll upp efter 3 inlägg. Men det hade jag inte tänkt göra denna gång.
MIn blogg handlar juh om allt möjligt som man kan tycka är kul och roligt.
Kommer säkert skriva flera blogg inlägg om dagen.

Ensak är säkert måste hotta upp den lite sen. Så det blir att se till att få igång skrivar glöden igen ^^
Om jag nu kan de. Fixa och tricksa med lite HTML koder.

Hittade en massa söta små gif bilder från en gammal blogg. Jag tycker dom är så sjukt fina.


Lite pluttiga är dom väll....Man känner verkligen hur patetisk töntig jag är, Som gillar allt som är socker söt. Men jag gillar juh oxå en massa mörka saker faktiskt.

Men det är något speciellt med GIf bilder så nu får helt enkelt leva med att jag har några med ibland...
Bara för att världen hela tiden utvecklas, betyder det inte att man inte ska uppskatta det gamla i livet.

Ska köpa AVATAR på DVD nu när den kommit ut ^^

Såg den på 3d på bio innan jul. Är en av dom bästa filmer jag sett!
Fängslande och djup. När jag först såg trailer till den. Tänkte jag faktiskt GUD VILKEN skit film.
Men jag ändrade mig snabbt. Fanns inte bara en massa krig i den. Utan faktiskt ett syfte.
Att vi människan. Förstör för oss själva och andra. Vi utrotar folkslag och förstör regnskog, och utrotar miljontals djurarter, bara för att vi vill ha ett speciellt ämne.
Nej usch och fy. Dom som fängslas av filmens vackra natur. Så finns faktiskt det snarlik natur i världen. Bara vi öppnar våra ögon och slutar förstöra.
Filmen är nog framtagen som en väckar klocka för människor.
Men ska man ge den betyg så får den utan tvekan 5 stjärnor av 5 möjliga.

Fast Nu längtar jag till Harry Potter och till Nya Sex and the city filmen....

Världen är full utav, människor som verkligen kan göra saker med sina händer. Konstverk. Jag blir lika facinerad varje gång när jag ser det.
Hur visa har förmågan att skapa fram något med hjälp av sina bara händer.

Jag borde inte sitta vaken så länge på nätterna, det är inte bra för min hälsa faktiskt.
Borde lära mig att gå och lägga mig i tid.
MIn Gubbe tycker utan tvekan att jag är en data nörd. Fast han gnäller inte så mycket så länge jag inte sitter på facebook för mycket.

Ibland säger det bara klick för visa människor och så vet dom att dom hittat någon dom vill leva med för resten av sitt liv.

Tja nu har jag skrivit lite mera ^^

dessutom har jag hittat en Ny symbol för att avsluta varje inlägg med ^^

KRAMAR KATTAKOMBEN



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: