2010-05-16
 01:18:07

Man mår alltid bra av lite shopping^^

Speciellt om man nyss kollat på en film som handlar om det. Även om hon hade lite upp o nedgångar ^^!

Ett besök på bonprix.se fick det bli.


Gillar deras toppar och somriga klänningar. Jag gillar allt som är lite speciellt som ögonen kan fastna på.

Sen fick jag någon ide för mig att inför skaffa mig lite indiska saker. Alltid älskat indiska smycken och inredning. Men denna gången fick det bli smycken och inget annat :)

Sen sprang jag förbi min favorit smink affär online....:Dom där som har det där speciella sminket man bara vill ha. Thank good for eleven.se



Titta in på deras sida om ni vill bara trycka på bannern under bilden.

DAGS att titta på nästa film och sova ^^

KRAMAR från KattaKomben



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: