2010-05-15
 21:48:28

Idag ska jag kolla på 2 filmer ^^

HAHHA jag har fortfarande inte sett en Confessions of a Shopaholic.
Fast jag läste boken för bra länge sen nu. Är väll kanske inte därför det fastnat. Åh Min Tomi gubbe tyckte de va på tiden att jag såg den. Han påstår att jag e lite pryl och shopping galen.

 Men det kanske jag är vad gör det för något egentligen?? Så länge man inte shoppar för pengar man inte har eller pengar som inte är ens egna.

Sen ska jag kolla på Kick ASS....



för att se om den e något bra. Den går juh på bio just nu.....^^ Super hjälpte film med super hjältar utan krafter men som absolut kan KICK ASS ;)


Till det ska jag tugga lite av Malaco's absolut bästa godis genom tiderna Truly Exotic.


FY Fan vad gott det är. Friskt med mjuksmak ^^


Och dom godaste små Lyx bollar i godis väg som finns i en vanlig mataffär ^^
 MMMM Ferrero rocher ^^

Åh sen ska jag dricka den där förbannade Coca colan jag äntligen fick upp ^^

KRAM KATTAKOMBEN



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: