2010-05-04
 14:43:30

Jag klipper och klistrar

Försöker komma igång med min blogg och göra den speciell och efter mitt eget humör...så om ni tycker att den förändras vart eftersom, så bli inte rädda....är bara jag som försöker designa lite. Med hjälp av CSS koder.


 Man vill juh oftast göra något man helt plötsligt tycker är roligt, till att göra det unikt för ens egen del. Ibland gillar man att stå ut lite.

 För övrigt är jag ingen hurtig Stureplans tjej, som bloggar hur mycket om mode och sånt som helst. Mitt liv kretsar inte kring mode. Men Jag läser Bloggar som Kenzas för hon skriver bra och håller det snyggt och rent.

 Utan massa plotter.

Själv är jag juh estetisk. Så jag gillar massa plotter. Jag gillar färg och söta små saker i en annan så tråkig och grå värld. Jag håller juh på med mycket. Jag älskar att teckna och måla, jag gillar att skapa saker. Allt från smycken till kläder. Gillar att fixa tråkiga gamla klädesplagg så dom blir lite tuffare.

 Jag Håller på att lära mig tattuera. lärt mig att göra gelenaglar. Jag gillar att sminka, speciellt till halloween. Då jag älskar att sminka fram dödingar eller monster.

Jag gillar att skriva så jag lär säkert lägga upp, en hel del texter på min blogg sen. Texter som Jag själv skrivit. Plus att jag tecknar Manga, mycket manga faktiskt. Har till och med börjat teckna på en serie. Men gud så jag kacklar på ^^

KRAM KATTAKOMBEN



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: