2010-05-06
 01:51:02

LINDAH's DAG!

Idag är det så här att min Lindah Fyller år.

Hon blir hela 22 år gammal.



Negativa....Jag kan inte fira henne idag *doh*
Så jag gör et helt blogg inlägg bara till hennes ära istället.


Tänk vad tiden går fort gumman. Rätt vad det är så snurrar allt till och vi kommer vara 50 bast med utflugna ungar ;)

eller så har vi tée party på ålderdoms hemmet ^^

I vilket fall som helst får du inte tro att jag skulle bara sisådär glömma bort dig.
Så jag har skrivit en dikt bara till dig.




* Idag är din dag, och alla andra som fyller år idag.
 Men va lycklig du är fortfarande närmare 20 strecket ännu ett tag.
Imorgon är det 365 dagar kvar till du blir hela tjugotre.
Men vem bryr sig när man alltid har en socker söt elias hos sig att höra på och se.
Du är lätt den snyggaste mamman som finns, iallafall I mina ögon och säkert många fler.
Du får en att skratta, tjippa efter luft, åh man skinner alltid upp när du ler.
Ingen kommer någonsin få trampa på dig eller göra dig ont eller fel.
För då ska jag testa på dom om det funkar det där med hårfön/badkar och sen massa el.
Du kommer ha en son vars kompisar kommer kalla dig MILF och ge dig läskiga förslag om 16 år.
Men ta det bara kallt....Du kommer väll själv ihåg hur vi har det nu...och i framtiden, kommer det kännas som igår.
Du lever en dag i taget och ser till att må bra.
Faktiskt gumman är det viktigast tycker ja.
MIN dikt suger, jag vet.
Är ingen poesi mästare, eller som dig jävligt het.
Så nu hoppas jag att du det kan förstå och inte mot mig nu blir jävligt kall.
Men du får ta det för vad det är, och hoppas du blir glad Iallafall.
GRATTIS PÅ 22 Års Dagen....*



Åh du behöver inte oroa dig heller I GOTT YA A GIFT......
klart min brud ska ha present när hon fyller år.
Vad det är får du se sen....

Men om du tror att det är en Porsche, så kan du fortsätta drömma, för jag är ingen miljonär.

Men en liten sak som passar dig, det är det.

                                                                                    
                                                                                   GRATTIS KRAMAR KATTIS ^^


Linda

åhhhhh TACK, All my love <3<3<3<3



PUBLICERAT: 2010-05-06, 07:47:21 | URL: http://lindahh.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: