2010-05-15
 21:17:30

Sanningens ord gör jävligt ont.

Nu ska jag berätta lite om min vecka, som varit då jag varit lite tyst.
Men finns en del andledningar.

Ett i onsdags skulle jag ut och ta en öl med min bror och hans kompis för att gratta dom till att dom skulle ta studenten och absolut kvällen började bra och vi hade super kul. Verkligen super kul tillsammans.
 ME AND MY BRUTHER^^
Me An my BRUTHER...plus alex långfinger.



Tills ungefär vid elva slaget då jag inte minns ett jotta fram till dagen efter då jag vaknar på morgonen.

Varför för JO Någon drogade min öl.....Tack för den.

Så nu har jag mått allmänt piss senaste dagarna varit super trött och bara velat sova...inklusive att kännt som någon kört över mitt huvud med en ångvält....

Sen gör inte saken den bättre att vissa människor spiller ut spydiga kommentarer om saker som dom allvarligt inte har att göra med. Vilka jävla idioter det finns i samhället ärligt.

Glad att jag hade mina vänner och sånt ute som tog hand om mig och såg till att inget hemskt hände
. Vad skulle man göra utan dom det kan man undra sig.

Slänger upp lite bilder oxå från klubben som vi va på i helgen Southern streeters. Det va juh en förbannat kul lördag. Så jäkla kul jag hade med min gumma och våra vänner tack för att ni förgyllde den.

 Jag och min gumma <3cilla o jag ^^

 Andy, Therese och Louice <3

Sen Funderar jag på att stämma COCA COLA, för deras allvarligt puckade nya kork. DEn tar en kvart att få upp och den flår sönder mina händer... *Mooooorrrrr Mooooorrr*
Nog för att det kan va bra med barnsäkra saker men allvarligt....den e juh fan vuxensäker med.

AJA KRAM Från KATTAKOMBEN



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: