2010-05-03
 22:21:57

Sköna måndag!

Följ min blogg med bloglovin

Idag har det varit fint väder!!!

Måste berätta ensak ...Min gubbe TOMI är en liten smuts gris...tog mig 40 minuter att skura hans badkar, och så har jag tvättat 3 maskiner med kläder.....Men älskling då vilken liten slarver du är fast det gör inget älskar dig ändå ^^

Plus att du ställde juh upp på att testa MIN Nya Mascara jag köpte från NIVEA ^^
HAHAH Inte många flickor som får testa om det ser bra ut på sina män :P

Mascaran i sig var helt ok....den hade dubbelsidiga borstar, en för svart volym och en för skimrande svart/pärla....för att göra fransarna mer dramatiska^^ Sen om dom är mer dramatiska eller inte är väll en helt annan sak. En reklam bild ljuger juh alltid oftast. Men måste ge mascaran beröm, inte för att jag ser så mkt av det glittrande pärlsvarta...men den vanliga svarat volymen lyfte fransarna och gjorde dom märkbart längre oxå. PLus för det. KÖpte även en grå kajal från Viva la Diva....då kan vara kul att ha något annat än bara svart jämt. för ett mjukare intyck.

Ska oxå köpa  dessa produkter från Viva la diva: 
Bronzing pudret är super bra och fint....och man får juh så mycket för så lite, sen ögonskuggorna är inte enorma men många och passande för säsongen det gillar jag....För man vill juh kunna byta ut och följa trender lite.

Sen Har jag införskaffat mig 2 par nya skor idag: Beställde dom från brandos Skit snygga!
Ena paret är från Ironfist och det andra paret är ett par vanliga adidas!


Jag gillar brandos dom har lite nytt och läckert faktiskt.

Hittade lite snygga saker på bubbleroom oxå ^^


Fast onsdag och fredag måste jag ut och införskaffa mig dagens klänning för denna Vecka GUD vad fina dom är.....



Bubbleroom har verkligen kläder som passar alla :D


VI får väll se vad mer nytt som  Dyker upp sen men de märks juh ^^

eller hur ;)

NU måste jag gå och vara social med min gubbe innan stackarn blir jätte sessen i ögonen.
Det vill jag juh inte. Så fyller juh 2 Av mina bästa vänninor år snart oxå isch :S
Måste köpa presenter ^^ men det e lungt ill fix!



KRAM KATTAKOMBEN



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: