2010-05-19
 14:41:41

Sköna onsdag!

vad kan man gör på en onsdag....??
Förut va det alltid lill lördag och vi va ute en sväng jag och mina vänner. Denna onsdag tänker jag bara ta det lungt och ta hand om min älskling istället.

Känns som en bra ide, Känns som det där livet som festande party pingla är lite pase, även om det är kul att gå ut ibland. Men alla ska vi för eller senare faktiskt bli vuxna och inse att livet har mer att ge än bara festande.

Över väger oxå att sluta röka nu under sommaren lär juh bli jäkligt tufft.
Flyttar juh ner till halmstad nu i nästa vecka. Det känns bra och jag känner mig trygg med det, Lär säkert lära känna flera människor här nere med även om jag inte känner så många just nu.

Igår va vi hemma hos Tomi's föräldrar och käkade middag. Han har så underbart mysiga föräldrar.
Gillar dom skarpt.

 Jag+ Tomi + OZZY ^^

Lilla oZzy Sprang ut och in på altanen och skällde som en galning, på barn och vuxna och hundar som gick förbi. Tur att dom har staket. Inte lätt att vara en liten kaxig hund mot en stor omvärld. Men gud så söt han är, när han hoppar upp på bordet och sätter sig viftandes på svansen. Som om han vore en liten katt.

 MIN ANgel :D

Ska bli skönt att ta ner min angel och så, så vi kan få en nystart till ett bättre och lugnare liv, med lite mer stabilitet och massa kärlek. Tror verkligen hon kommer trivas. Det enda tråkiga är att det kommer bli så långt bort att hälsa på familjen och min bumbiboll Zero som bor hemma hos mamma och pappa.

 Gammal bild på min pälskling Zero ^^

Men ibland måste man ha en nystart och ibland är det väldigt skönt att flytta närmare 50 mil bort, där ingen egentligen vet vem man är. Sina riktiga vänner har man juh där iallafall för evigt och föralltid, och jag kommer juh åka upp och hälsa på dom alla och förväntar mig att dom kommer ner och hälsar på mig.

Imorgon ska jag till skatteverket och ändra adress då blir det offentligt att det är flytt ner till halmstad. Jag känner att de känns bra och att det är vad jag vill.

Tomi är det bästa som hänt mig, så varför skulle jag vilja offra honom för en massa dragandes skit som bara får mig deprimerad genom att stanna i en skit håla som södertälje?

Jag vet att Tomi är den jag kommer vara med länge dela sorg och glädje med och älska för en lång lång framtid. Han förgyller mitt liv. Så himla glad att jag hittat honom.

Åh ps han Kan städa :O Jag har bild bevis.
 HAha ser lite spöklikt ut kanske o udda strumpor hmmm.....AJA ÄLSKAR HONOM ÄNDÅ :D

KRAM KATTAKOMBEN



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: