2010-05-07
 03:04:47

Sweet thirstday

Gud vilken mysig torsdag jag haft ^^

Idag köpte min älskling lite kläder till mig från bonprix.se



Fick även min älsklings gamla SONY VAIO... som han inte trodde funkade för att dom spillde öl i den förlängesen.
Men den funkar utan problem ^^
Så nu har man en bärbar sak man kan släppa med sig hur mkt man vill.....
Det känns as bra ^^ då jag skriver mycket och så.
Ska bara skaffa mig microsoft word till den. Så kanske jag även sätter mig ner och skriver en bok.
<------MIn Nya (gamla) Bärbara ^^

Kanske man ska ta och leta rätt på sitt mobila bredband^^

Sen har jag juh oxå fått order om att jag fick slita hans digital kamera med hälsan. SÅ OJOJ VAD den kommer bli använd det kan du juh fett hajja.



Igår beställde Jag Onsdagens klänning från bubbleroom ^^ Den är juh så himla fin. Fast det råkade bli lite mer än bara den ifos.


Om du själv vill handla på deras underbara sida är det bara att klicka på bannern under så kommer du dit.







Titta vilka små underbara under jag hittade på stayhard.se^^ Älskar juh skor och speciellt annorlunda skor som dessa pumps från ed hardy!



NI vet juh alla att jag har en förkärlek till Ed hardy om ni läst mina senaste inlägg.
Plus att jag gillar när mina skor är lite mer speciella än andra.


Sweden rock shop är juh oxå ett amazing ställe med Amazing grejer.


Tja tänk vad man kan fylla på sig nya saker hela tiden...Men nu får jag leva fattigt resten utav månaden ^^
För jag ska juh oxå till Milano i juni med min syster yster^^
Men kläder det älskar jag ^^

Nej nu ropar sängen på mig. Så sov gott alla glada!

                                                                                            Kram Kattakomben]]>



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: