2010-05-02
 14:18:37

Valborg/helgen!

Varit en mycket tuff vecka med roliga inslag med.....
Men nu är det söndag och imorgon börjar en ny vecka och vad den har att ge det vet jag inte.
Men det löser sig.

Valborg va helt okey, förutom att de blev en massa tjaffs som vanligt. Inte direkt ovanligt.
ROLIGASTE tyckte jag nog va kommentaren jag fick från exet nya tjej....Jag ser INTE DIG som ett HOT.
NEJ VARFÖR I HELVETE SKULLE DU GÖRA DET. Jag är inte ett dugg intresserad av mitt ex.


JAG har min Tomi som jag älskar och vill vara med, och ta det fan som en komplimang att jag tycker att de va kul att Du o exet hittat varandra. Det va menat som det och inget annat.

Valborgen firades med LOTTA och LISEN.

Måste säga att jag saknar min Lindah något enormt just nu :( dock...men men....du e uppbokad nu glöm inte det.

Himla roligt att va med Therese och Andreaz dom är så himla söta båda ^^
Faktiskt socker söta ^^

Har sjukt ont i örat och i ena halsmandeln så, jag får nog tassa ner till farbror doktorn och se vad han säger om det. Känns nästan som om det skulle va en inflamation i mitt öra.

Kommer börja ta de riktigt lungt ett tag nu jag behöver det. Lite lugn och ro, inte massa jäktande.

Snart är det sommar gud vad skönt det ska bli ^^ Jag gillar verkligen sommaren ;D

Nej ha det bra

Kramar kattakomben



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: